Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 8. januar 2012

Så gik der en uge


Hej igen xD Lang tid siden hva' :P
Ej jeg har nærmest ikke kunnet komme på internettet denne uge :S Også når jeg kunne gad jeg ikke xD
Siden sidst har det været nyttår xD Jai =) xD
Der fik jeg hældt vildt meget konfetti i hovedet :O xD
Naja var der også nyttårsaften :) Vi spillede herre meget Sims 3 - just call us nerds, we know xD
Har fået en herre god familie og er især glad for drengen, William :)

Nå, men vores internet har været i stykker >< Det startede en dag hvor boksen blev rød (som den aldrig plejer at gøre :O) Og siden har det været ordentligt ustabilt :S

Så der er sket meget som jeg ikke har kunne skrive om :/

Jeg startede i skole tirsdag :) Eller... ikke helt xD
Var kun i skole i 20 minutter eller sådan :O Til sådan noget samtale xD
Var ikke på bygger men spillede vist lidt meget Sims :S xD Og lavede video vist også :O xD Er igang med et nyt projekt :P (men min computeren gider ikke at gemme den ><)
Til ridning fik jeg hesten Majsen :) Det regnede fucking meget >< Men så blev jeg bare indenfor i hendes stald og striglede xD
Hun var sød at ride på, men er du gaaaal nogle galopanspring :S Hun fløj frem hver gang så du blev revet ud af dit sæde og måtte hurtigt tænke tilbage på plads for ellers løb hun fra dig :O!
Udover det havde hun en monsterhurtig galop :S Og vi red på række >< Det blev så til nogle lidt større cirkelvolter fra vores vedkommende xD  

Billede af Majsen/Majdrola :) Kommer fra rideskolenshjemmeside xD

Onsdag havde vi hjemmearbejdsdag :P Jeg blev færdig med begge dansk opgaver og blev henholdsvis på 8 og 9 sider lange :O xD
Så var inde og få lave fjæs... eller... jeg var >< xD Der havde vi cyklerne med så da det var færdigt cyklede vi lige en runde i København :P
Jeg var i posterland i 45 min og fik valgt 4 billeder for mit gavekort (plus 116 kroner xD) :)
Vi var også en tur på Fisketorvet hvor jeg (igen xD) faldt for en skjorte xD


En af mine billeder/plakater :P Ellers var det en dreng med kat, en dreng der tænkte i skolen og Luke Skywalker (ja Starwars er stadig godt xD)

Torsdag = møj dag :S
Starten af dagen gik fint men fik afvide vi skulle snart undervise (altså RIGTIG undervise :S) i engelsk, skulle sætte billeder op i kantinen i billedkunst (og det regnede hele tiden :/) Min cykels kæde gik af (TYPISK!!!!) Natali blev sparket af Nosey på byggeren :S Så, for at trøste lidt over den lortedag, vælger jeg at tage i centret for at købe Green Days cd Wanted (som jeg ikke har xD) - men hverken Fona, Ekspert eller Stereo havde den :S SÅ er man negativ ><
Men fik et lille lift af Mads :D Men som dum jeg var sagde jeg kun til busstoppestedet ><''' Også står man der i regnen (der var for mange mennesker under halvtaget oO) og tænker også hvor dum man var :S xD
Og nu hvor man søger på navnet... har jeg FUCKING SAGT CD'ENS NAVN FORKERT :S WARNING HEDDER DEN! SÅ ER DET DA KLART MAN IKKE KAN FINDE DEN ><

Den eftertrukne album der bare ikke findes nogensteder >< xD

Fredag ... mere neutral xD  Så en kortfilm i dansk :) Fik vores hjemmearbejds matematik tilbage samt vores termins-påenmåde-prøve med karakter :P ... 10, tilfreds :D Engelsk fik vi lavet undervisningshold... sammen med Alexander, Viktor og Daniel ... aner ikke hvordan det kommer til at gå :S xD
På bygger fik jeg sagt farvel til Susette :) Om aftnen så vi x-factor - kan nu bedre li' voice xD



Lørdag ... Skulle have været i zoologisk have men var møgvejr igen >< Så hyggede den af derhjemme xD
Så Green Day koncert i Tokio (hørte med Awesome as f**k som jeg ENDELIG HAR FÅET xDDDD!)
Good Riddance blev spillet akkustisk af Billie Joe HELT ALENE :O! Så den to gange :D <3 Også er DVD'en fand'me krypteret >< Det er så uretfærdigt :´( xD Så også voice samt filmen Nanny dairies :) Godt begge to :) Mor begyndte at græde :O Jeg sagde bare "nuhr" xD :P


Fra The Nanny Dairies med Scarlett Johanson som barnepigen Annie og Nicholas Art (had på navn men nutted dreng xD) som Grayer :P

Søndag ... altså i dag xD... Vi var i zoo :P Hyggeligt selvom vejret var blandet xD Mit kamera drillede mig meget i starten >< Men tror alligevel nogle af billederne blev acceptable :P
Så har jeg spillet Sims, hvor min William (læs længere oppe hvis i har glemt hvem han var xD) Blev teenager :D xD



Nu vil jeg nok gøre mange ting ... først vil jeg nyde interntettet er tilbage (som jeg allerede gør xD) prøve at få min computer til at gemme den F*****king VIDEO! (Njårgh bliver sur >:( xD) og lægge billederne fra zoo ind :P Ajou

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar