Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 9. januar 2012

Age problems :S xD

Har været lidt meget i Billie Joes hjørne hertil morgen xD Så måske 4-5 Green Day videoer på youtube hvor de opfører sig fjoldet samt to interviews, og den ene kun med Billie :O xD
Han blev spurt om ti spørgsmål :) Og det sidste var mærkeligt oO

"Why do you never seem to age?" Hvad skal man svarer på det :S xD Men Billie gjorde det :P xD Respekt :P

Der er en American Idiot musical :O! Jeg lærer åbenbart noget hver dag xD
Så har jeg også hørt Tré Cool synge en lille sang til Billie Joe ... om hans mor :O xD
Og Tré har været med i Jack Ass oO Der lærte jeg sku' noget igen xD

Så er det snart skoletid ... Engelsk igen :S Lort!
Skal hører oplæg fra SKAT i dansk... ved ikke om jeg skal synes at det er godt eller skidt :/ xD
Matematik .... hm okay xD

Jai JESUS OF SURBURBIA :D Laaaaang saaaang men hvad så xD
Næstlængste sang jeg har med Green Day faktisk :O Og længste hvis Live versionerne må tælles med xD De fem længste :P

Jesus of Surburbia - Live i England (Bullet in a Bibble) 9:23 minutter
Homecomming 9:18 minutter
Jesus of Surburbia 9:08 minutter 
King For A Day/Shout - Live i England (Bullet in a Bibble) 8:47 minutter
21st Century Breakdown - Live i England (Awesome as F**k) 5:51 minutter



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar