Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 26. december 2011

Computer problemer :S

Geparden genere mig tiden >< Den ville ikke gemme mit projekt med de fortabte sjæles ø så jeg måtte køre det over på akoyaen... Det gik meget bedre :D Indtil :S ...

"Der er ikke nok plads til at gemme projektet. Prøv i en mindre format" FUCK!
Der er ikke nok plads! DER ER IKKE NOK PLADS! Min akoya er fyldt op snart... Jeg må finde nogle cd'er, eller harddiske med mere plads, bare noget :S

Ting jeg ved nok skal derover:
  • Alle KYE videoerne! De fylder jo en del, men at slette dem ved jeg ikke om jeg kan få mig selv til :S
  • Måske også alle mine serier... Undtagen lige Slangens Søster, Lucky Me og Shia el Caballo :) Eller måske skal de med alligevel oO Jeg har jo lidt svært med at skrive på dem :S Og hvis det er, så er det jo både Livet uden dig, Happy You, Lucky Me, Slangens Søster, Jagten på Lykke og Shia el Caballo der ryger der ... Det må egentlig være mange mega- hvis ikke gigabite :S xD
  • Mine hestevideoer samt kaninvideoer.... Bruger dem alligevel ikke til noget xD
  • Så kunne der også godt trænges til at ryddes op i alle mine øjebliksbilleder :S xD

Det burde hjælpe! xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar