Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 12. december 2011

Golden Compass

Jeg har riiiiiigtig mange ting hertil morgen :S xD
For det første ... i går :P

Vi tog ind til byen klokken 9:30 eller noget men butikkerne åbnede først klokken 11 >< xD
Vi var også en tur på Strøget hvor jeg fandt en flot skjorte og t-shirt til :D Og sjovt nok fik jeg det som ekstra advent gave :O Men jeg skal nok lade vær' med at købe mere inden jul :P
Fandt også plakat huset :D FUCK DER VAR MANGE :O! Nåede ikke engang at kigge en tiendedel af stativerne igennem :S Men også fordi vi havde tidsbegrænsning på fordi mor skulle være inden 14:30 :/ xD
Jeg fandt en GREEN DAY KALENDER :O!!!! MIN! Måtte bare ikke købe den :( xD
Fandt også på et marked ved strøget en Green Day taske og bælte men det var for dyrt :( xD

Jeg blev færdig med collage tingen af Thomas :P Fandt liiiige et blad fra 9. november hvor der stod lidt forhistorie til julekalenderen så den side massekerede jeg også xD :P

Fik lov til at se det Gyldne Kompas :D Også fordi jeg kunne bruge den til at perspektivere til den Ydmyge Amulet :P Der er faktisk vildt meget ens :O Også var filmen da også sjov at se igen :D xD



Er igang med at lave Jacks klasse :P Vil først lave dem som skolefotos (i ved, dem man skal tage hvert år også får en masse små billeder :P) Også bagefter et gruppebillede :) Dog er det ikke alt for svært for de er kun ti børn og tre voksne i Jacks klasse xD :P
Her kan få Jacks skolebillede samt hans tre bedste venner :P =



Så har jeg en lille ting jeg ville skrive ind :P Den er faktisk ret gammel nu oO Tror den var fra sidste weekend altså den 3 og 4. december :S xD
Kedede mig vildt meget og Agnes sov (havde overnatning :P) Så satte mig ind i den andede rum med min computer (som jeg lydløst som en ninja tog derind xD) og så filmklip på den :) (altså der lå på den for internettet var jeg ikke ninja nok til at tænde :S xD) Også fandt jeg på at skrive dem jeg så ned (havde sat den på bland :)) For at se hvor godt min computer blandede :P Og her er resultattet så xD :P

> Gosha galopvideo (Uredigieret)
> Bluie på græs (Uregidieret)
> Gosha springstævne (Uredigieret)
> Video om Bino (Ikke udgivet)
> Gosha springstævne (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret) 
> Kyndill (klip lånt af hestegalleri bruger)
> Gosha dressurstævne (Uredigieret)
> Gosha dressurstævne (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret) 
> Bluie spring (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret)
> Bluie fri i kaningården (Uredigieret)
> Bluie fri i kaningården (Uredigieret)
> Nanok og Gneisti leger (Uredigieret)
> Jeg prøver at synge :S (Uredigieret) 
> Bluie spring (Uredigieret)
> Exept for Cary (findes her i bloggen :P xD)
> Nanok på ridebanen (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret)
> Gosha opvarmning (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret)
> Bluie løs i kaningården (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret)
> Nanok og mig på ridebanen (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret)
> KYE
> Gosha opvarmning (Uredigieret)
> Kyndill (klip lånt af hestegalleri bruger)
> Bluie spring (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret)
> Nosey prøver galop (Uredigieret)
> Teenagekultur - projekt sidste år (Ikke udgivet) 
> Nanok og mig på ridebanen (Uredigieret)
> Gneisti prøver ringridning (Uredigieret)
> Gosha opvarmning (Uredigieret)
> Julefrokosten - Janus får ny stemme (findes her på bloggen :P)
> Bluie spring (Uredigieret)
> Nanok på striglepladsen (Uredigieret)
> Rider Tyson (Uredigieret)
> Nanok på striglepladsen (Uredigieret)
> Nanok (Uredigieret)
> Nanok (Uredigieret)
> Nanok (Uredigieret)
> Bluie spring (Uredigieret)
> Bluie (Uredigieret) 

Også var der ikke mere på plads på det A5'er papir xD :P
Alle der ikke står uredigieret på eller er dem lånt af HG bruger, eller er her på bloggen i forvejen, kan i se hvis i trykker på dem :P
MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar