Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 16. december 2011

Og din præmie er en stol ... i hovedet :S

Lang overskrift :S xD Forklaring kommer længere nede :P

Vi spillede i skolen :P Og inden da fik vi morgenmad :O xD Vi skulle bezzerwisser og yatzy og ludo og fisk .... altså på skift xD
Vi var fire sammen på tværs :) Jeg var sammen med/imod Peter, Daniel og Morten :)
I hvert spil vandt 1. pladsen 4 point, 2. pladsen 2 og 3. pladsen 1 :)
I BezzerWisser vandt Peter, også mig på en anden plads også Daniel på 3. :P
I Yatzy vandt Daniel, også Morten på en anden plads også mig nede på en 3. xD
I Ludo OVERRUMPLEDE jeg drengene xD!!! Også med en Daniel på 2. plads også Peter på 3. :P
Så gik turen til fisk ... Jeg førte med Daniel tættest på med et point :)
Også vinder Daniel fisk ><
Nikolaj blev helt skuffet :S Han havde lige troet jeg kunne stjæle prisen for drengene... Well, om igen ven xD :P
Men jeg kom da på en anden xD? Og hvad var min præmie? I ved det allerede ;) xD
Vi ryddede op også ved det runde bord prøvede Frederik at stole ekstra mange stole op med det resultat at jeg fik den ene i hovedet :S xD
Det gjorde heldigvis ikke ondt xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar