Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 12. december 2011

LOL

Hahahah xD Har kun skrevet sølle 5 indlæg i denne måned :S xD Og det er endda julemånededen og der er gået halvdelen af ventetiden til jul :S xD

Imorgen skal vi ride lucia hen til plejehjemmet :) Og metrologerne har lovet regn og blæst >< xD

Fik hængt min kanin seddel op i lørdags og i dag er der allerede fire der har skrevet sig på :D xD
Og fik også lavet præmierne/rossetterne til så nu mangler jeg bare pynt, samt diplomer samt gaver :)

Skoledagen... I matematik fik gennemgået testen fra i fredags :) Var ikke kommet karaktere endnu fordi de ikke er lavet i ministeret fordi prøven er så ny :S xD Men fik 79 ud af 100 point :) Og det er vel okay :P .... Et mere end Casper i hvert fald xD Men maaaange færre end Lasse :S 85 point ... men han er også stræber xD :P
Engelsk talte vi om jul :) Victor er famne det mest ujulede du kan finde "jeg synes flæskesteg og and er klamt" "jeg spiser pizza og burger juleaften" "vi har ikke et træ, det synes jeg er latterligt" jeg kan kun gentage Morten .... Det må være surt at være hans børn :S xD
Dansk ... troede vi skulle bogting så tog den ydmyge amulet med... men ak, skulle lave nogle gåder >< xDDD Tung bog for ingenting :/ Nå, men det kunne være gået være til xD :P

Det var den dag :P xD


Her kommer noget vi ikke har haft i lang tid ... Et Janus billede :D xD Nuhr boi :D <3

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar