Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 3. december 2011

Kalendergave xD

... dog først i morgen :S xD Manglede en overskrift :P
I sidste uges kalender/advents gave fik jeg et herre flot lyseblåt skridttæppe til Brune :D Farven klæder ham ikke helt så godt som kan kunne have håbet men sådan er det xD :P

Red også på byggeren tirsdag :) Red Pride på tur xD Hun var faktisk sød og kunne overtage førerollen de fleste gange når Tyson blev kylling xD :P Det var kun mig og Camilla der red afsted og vi kom helt ud til Smørrum :O xD Der var også på et tidspunkt hvor Tyson travede og Pride galloperede oO Kunne ikke få hende ned igen så da Camilla spurte om vi skulle galloperere måtte jeg jo sige at jeg var allerede i gang :S xD Også kom der fuuuld knald på begge dyr mann!! xD Den galop blev kun overgået af den sidste hvor Tyson lavede schenkelvigninger ned ad bakke og axellerede tydeligt TO GANGE i galloppen :O! (dvs. fik spurt på like WROOOOOOUM xD)
Onsdag var jeg med byggeren også og juleshoppe :) Fik brugt alle pengene jeg havde med :S Også lige 30 kroner som jeg skyldte Camilla (ikke ride Camilla xD) og som hun fik fredag :P Spiste på Sunset og fik for første gang smagt deres kalkun :P ... Nam nam xD

Torsdag var jeg ikke på bygger fordi jeg havde så mange lektier for :/ Men fik tegnet nogle gode tegninger fra fritkvarteret bladet :D xD På lyserødt papir oO? hahahaha xD Og Casper havde nissehue på oO xD Det havde han også FØR december !!! Mærkelige dreng :S xD


Prøv at se hvor fin den er :D ELSK eller DØ XD!

Det var lidt kort om nogle af de dage jeg har misset xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar