Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 23. november 2011

Ninjahest :P

Okay... jeg er toootal dårlig til at huske bloggen for tiden :S Det skal i ikke tage jer af men jeg vil nok blive nok muggen på mig selv nogengange i indlæggene så xD :P

I mandags havde vi Leif igen i dansk xD Vi lavede en meget sjov øvelse hvor vi skulle ud og ordne nogle specifikke opgaver hvor den første var lavet så den var for svær og den næste for nem :P xD
Dem der var hurtigst vandt ... og det var Alexanders bord igen >< xD
Men vi tabte ikke så vi skulle ikke sætte stole op xD Og det var godt :P :)

Tirsdag ... Vi begyndte at se film... mere specifikt Råzone :) De sagde godt nok meget "luder" "so" "fucking" osv. osv. osv. >< Og det værste var at man ikke måtte kommenterer på det :O! hahahahah xD
I engelsk skulle vi starte på et længere projekt hvor vi skal "fremfører" et bestemt emne som en slags lille bod :) Så skal alle, undtagen en, ud og hører de andre mens den stakkels sidste person skal blive og fremlægge deres emne for de andre :S (= eller som Morten siger, undervise de andre i det xD :P) Og sådan går det så på skift :P
Vi har bare verdens mindst spændende emne man kunne finde indenunder Nordirland .... om en orgination ved navn IRA som kæmpede for et helt Irland uden englændere i >< xD
Dejligt at have spansk igen :D! Selvom vi ikke lavede så meget xD :P Vi skrev om hvor vi synes vi lå, så et "horisont"afsnit om arbejdsløsheden i Spanien og... tja det var sådan set det :O xD

Ude hos Brune gik det godt nok :) Vi var kun otte elever :O! Men en hest var heeelt oppe og køre og smed først sin rytter af to gange i træk og derefter løb fra Nina (ikke min mor dog xD) da hun longerede den :O Da hun så fangede den gav hun den et ordenlig smæk med longetorvet (hvilket er meeeeget for sent på den og dermed til ingen nytte ><) og kom til at give slip igen så den for rundt endnu engang oO Og mig og Brune stod VERDENS DUMMESTE STED dvs. overdrevet tæt på hovslaget med røven :S Men så dejlig som Brune er gjorde han ikke noget :D
Galop gik godt udover at jeg ikke kunne udnytte vores minimale antal fordi Candaletto red hele tiden op på siden af mig da jeg ville lave cirkelvolter og jeg blev ufrivilligt fører for Josse :S Men Brune var endnu engang sød til det :D Dejlig hest, det er han sku' :D <3

I går var der også skolehjemsamtale... og hvilken en skolehjemsamtale :S
I mit hoved havde jeg allerede regnet ud hvad de ville sige (godt, men du skal tale noget mere) men sådan blev det slet ikke :O!
De overroste mig og sagde at jeg overhovedet ikke behøvede at række hånden op fordi de kunne mærke på mig det ikke var naturligt for mig  at gøre det :O I stedet synes de det var guldkorn jeg kom med og at eleverne endda havde RESPEKT for mig :O!!!!! FUCK
Den var værre... altså min tankegang som skulle forestille andres tankegang om mig (hvis det giver nogen mening xD :P) er "nå nu er det hende den stille igen, lad os være søde og lade som om det hun siger er godt, eller nedstirre hende i stedet" agtigt xD Så da de så sagde det andet kunne jeg slet ikke forstå det :S
Jeg begyndte faktisk at græde... Jeg kunne ikke lade vær.. :S De skulle vide hvor mange år jeg aldrig har følt mig god nok fordi jeg aldrig sagde nok :S Jeg var bare hende... hende der bare var der .... undværdig til tider... hende der aldrig blev opdaget for noget særligt .. hende der sad i hjørnet om måtte leve med at blive overgået for højre og venstre :´S
Men den snak .... jeg er sku værdig siger de til mig :O! Jeg har pludselig udenvidere fået højeste karaktere i dansk (ALDRIG PRØVET FØR!) Gode kommentarer i matematik af en lære der (efter Nikolaj og Sara) har svært ved at rose også en bedre mundtlig karakter i engelsk end i skriftlig... hvad sker der for verden :S!

Endnu mere syrrealistisk blev det da jeg næste dag fik 12 i blækregning :S Der må være en fejl et sted sagde jeg til mig selv... Og jeg har stadig ikke vænnet mig til tanken om højere end 7 måske 10 :S 

Onsdag havde vi en snak med Tobias i spansk hvor han sagde jeg var god til spansk :D Jai! Det går godt for mig lige nu og jeg håber det fortsætter og ikke går aaaalt for meget kraftig ned ad bakke i den anden ende :P xD

I dag... så Råzone færdig, har lavet blækregning både i skole og efter (har ikke særlig meget tid i weekenden desværre denne gang ><) også lavet kedeligt engelsk hjemme :/ xD 
Kom først på bygger til aften :O Der tegnede jeg lidt med kuglepen (havde ikke min taske med :P) "lavede" mad, legede hest og sang kort singstar :P 

Kunne springe 40 med rytter på seks gange i træk :O! Ninja :D xD Kunne også lave fri galop, spanske skridt, schenkelvigninger og selv være rytter :S Så meget plejer jeg ikke at kunne :S xD Men nu har jeg desværre lidt småondt i ryggen :/ 

Agnes var også over og låne film xD Hun blev også lige præsenteret min nyeste opdagelse med underlige grin på film, mine Jack tingester, mine gamle indlæg og aaaaalt mulig andet xD Man kan ikke komme forbi her uden jeg skal vise noget jeg er, eller har, været i gang med :P xD


Har faktisk lidt i tankerne at lave en "Drømmen" video :) Hva' siger du så Janus xD One more time :p.... xD?

MSA - King For A Day 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar