Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 27. november 2011

Langsom opfatning xD

Spillede julebanko i dag xD Der fik vi (mig og Nana :P) fuld pladde :O! Nana sagde ydmygt banko og rækte hånden op... men jeg... jeg skreg nærmest med hænderne ude til siden BANKOOOOO xD Det var først bagefter det gik op for mig at det var Nanas pladde så det var hende der vandt hovedpræmien som var nogle højtalere :S fuck! xD

Der var julefest på byggeren i dag :) Red på Tysbær, smagte lidt æbleskiver og spillede banko (som i kan læse lidt om ovenover :P xD) Tyson var sød og kom op og springe 70 igen :D! Dejligt! Selvom det var støvregn og blæst :S xD

Jak var nede og tage billeder trods vejret og fik nogle ret ninja nogle faktisk xD :P
Like this one downunder xD


Ej har lige tilføjet Edges of the Lord som film på min face samt meget mere ... det er nu ikke der er det sjove xD
Det sjove er at jeg så for sjov ville søge på Richard Banel (Rolle som Vladek :P) og på Liam Hess (Rolle som Tolo) og se dem som ældre xD :P
Og sindsygt nok har Liam fået SORT HÅR :O! Kan nærmest ikke kende den lille skiderrik mere :S xD

 På de her to billeder kan man se tyyyyydelig lighed xD :P Dog blot med blond og sort hår :P (øverste fra Edges of the Lord, nederste fundet på google xD)

Så tager vi liiiiige en til xD Denne gang kan man ikke så tydeligt se det er den samme som før :O! xD Men skulle begge være Liam :P

Kunne faktisk ikke finde nogle billeder af Richard som ældre :O!!! Han er for ukendt åbenbart xD :P
I stedet får i to billeder fra Edges of the Lord så xD


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar