Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 6. november 2011

Mario spil med boien :S

Nana drømte igen underligt om min boi :S
Janus var en mario figur med rødt tøj på og sømandshat og løb handicapped med hænderne oppe :S
Hvorfor Nana, Hvorfor >< xD

Jeg havde herre svært ved at falde i søvn i nat oO Måtte lægge mig til at læse igen fem minutter EFTER  jeg havde slukket lyset :S Også drømte jeg vist om Jack men detaljeret kan jeg ikke huske xD :P

I dag er det brobygning dag nummer 1. Skal helt til Hillerød :S Nu må vi se hvordan det er xD :P

MSA - King For A Day  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar