Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 20. november 2011

Green Day Galleri :P

I går fandt jeg liiiige en masse ninja (derindeunder skøre, fjolede, underlige og.... ja bare typisk Green Day you know xD :P) Green Day live billeder på deres hjemmeside xD Her vil jeg lige dele nogen af dem med jer :P

Kan man både give et helt publikum opmærksomhed OG en gæst på scenen :O... Billie Joe prøver da i hvert fald xD :P

"Se hvor ninja jeg er... jeg kan spille med guitaren bag ryggen og det kan du bare ikke" xD Billie skal lige blære sig :P  

Hahahahaha xD Billie Joe har da helt julelys i øjnene xD Spørg mig ikke hvorfor han har kaninøre på :S xD

Mike er blevet til en kanin :O Hop hop lille nino xDDDD

Backstage :P = Alle andre end Tré opfører sig normalt xD :P

Random fan :O xD Normalt springer man mod bandet ikke VÆK FRA BANDET :S xD

Looool xD Mike er vist klar til en vild fest ...

...Og Tré skal vist også med xDDDD :P

"Også har de ikke engang inviteret MIG mann!! Det er så UNFAIR!" Billie klager over han ikke skal med til festen :O xD

"Hahahaha! Æd vand!" Tré driller publikum xDDD

Confetti xD? Hvorfor ikke :P

"Hva' fanden oO Der er noget galt her... Jeg aaaaner jo ikke hvordan jeg skal spille på denne tingest..." :S

"Det siger du ikke... hvordan holder du styr på alt det her Tré!?" Billie Joe og Tré er viiiist bedst redt med deres eget instrument xD :P

hahahahah xD Billie Joe har OGSÅ en hat xD :P

Det er lidt en udfordring og spille imellem tusindvis af krammende fans ikke også Billie xD :P?

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar