Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 8. november 2011

Juhuuuuu :D

Færdig med aaaaaalle indlæg :D Hvis i kigger lidt tilbage ser i også nye billeder og tekst somme steder ;) xD

Kristoffer kørte med os til Ballerup Station :) Han var vist meget glad for et lift xD
Ellers havde det taget ham 1 ½ time at komme hjem hvis ikke mere :O Godt det ikke var mig :S xD
Også rimelig spændende :) Fik også fortalt noget af nogle elever på skolen :D
Mig og Esther købte wienerbrød xD Ville have haft scones men de sidste blev taget lige foran næsen af os oO xD

Jeg stod faktisk 5 minutter tidligere op end vækkeuret :O xD
Jeg havde stadig drømmen i hovedet så hentede kuglepen, tændte lyset og skrev mens jeg kunne huske noget...

Var i gang med at lave et meget vigtigt projekt. Finpudsede min video med Green Day (som åbenbart var en del af projektet med okay xD :P) og billeder taget dagen før af mig og Nokke der spran :) (fritid :P... xD)
Så gik jeg på toilettet og da jeg kom tilbage havde min farmor (for at være sød sikkert.. ><) "ryddet op" på min computer og slettet alt mit arbejde (don't ask why xD) BÅDE fra skrivebordet og papirkurven :S
Jeg blev fucking sur! (det ville du også blive :P xD) for jeg skulle fremlægge projektet næste dag...
Intet hjalp, slet ikke slik og sodavand, mor og Nana tilbød mig (sådan er det når man er pissed you know :P)

Det var det xD


Mor og far lister sig ind på Janus boi xD :P (Random tidspunkt at bruge et Janus billede på xD)

Min Narnia video har fået en "like" :O :D!
Der er to af mine videoer med kommentarer :D!
Jeg har måske en god idé til det næste projekt på youtube :D!
Er jeg glad... tjek :D!

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar