Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 19. november 2011

Gang i den igen xD

Så fik jeg gjort min Edges of the Lord video færdig :D Og en ny tool sai med lille Haley der får krone på xD Ja, så nedern er jeg altså :P xD

Had på leoparden! Den åd bogstavelig talt noget af min video >:( Gad ikke at lave videre på den bagefter xD
Var nemlig i gang med en video med klip fra De Fortabte Sjæles Ø :P Jeg havde jo ikke Akoyaen så xD :P

Nå men synopsugen har været god nok :) Mandag = meget opstart selvfølgelig :P Landte med den novelle som ingen af de andre (var tre par i gruppen) gad at fremlægge >< Tirsdag = både mig og Lucas var syg :S (vi arbejdede igen sammen men det var lærerne der havde valgt det denne gang :O xD) Onsdag = Lucas var stadig syg så jeg lavede synopse alene :/ Torsdag = Lucas var endelig rask :D Men jeg var kommet så langt så jeg fik lov til bare at lave den selv :P Fredag = fremlagde :) Mødtes klokken 11:30 oppe i klassen xD Vi havde delt klassen op i fire hold så vi var kun seks som skulle høre på hinanden xD Gik fint men havde bare overset noget vigtigt :S (Stemningen i novellen kunne relateres til western) og det gjorde jeg ikke fik 12 >< 10 er også fint siger alle men lige for tiden er jeg skuffet over ti fordi jeg ellers kun har fået 12 :/ Bare kald mig stræber xD I næste uge er jeg nok meget glad for 10 alligevel :P xD

Har redet Gneisti både torsdag og fredag :D Han var sød nok begge gange men torsdag kunne han virkelig få fart på med gangementer og høje knæløft i sin galop :S Så kunne jeg lide fredag hvor vi red alene og han nærmest var for doven i gangen xD :P
Var alene på ridebanen fredag :O! UDEN ridelære endda :O! Gik meget fint og god oplevelse :P Heldigvis var Ida der som min hegn-gjordspænder-tidstager xD :P

Nosey kom sidste fredag så mandag tog jeg billeder af hende :) De blev rimelig gode :D Det var med mit nye kamera :D!!!
Fik også et billede af Gneisti da han flehmede :O! Første gang nogensinde jeg har fået en flehmende hest :D!!! FUCK YEAH xD



Så tror jeg ikke der var så meget mere :P Kort opsamling efter sååååå mange dage jeg har været væk :S xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar